Rok bloga!

Blog o monetach już 25.06.2017 obchodził już swoje pierwsze urodziny!

Dziękuję Wam drodzy Czytelnicy za to, że już rok odwiedzacie mojego bloga, czytacie, dzielicie się uwagami i spostrzeżeniami, komentujecie :)
Przez ten rok w zasadzie dopiero poznałem na czym polega prowadzenie bloga, nie zawsze pisałem posty raz w miesiącu tak jak z początku zamierzałem ;) Nie zawsze wiedziałem o czym napisać, a wreszcie nie zawsze miałem na to czas  :) Jednak od niedawna coraz bardziej chcę mi się pisać i najważniejsze,że wiem o czym pisać :) To dzięki Wam drodzy Czytelnicy! Mam nadzieję, że do 25.06.2018 przeżyjecie na moim blogu fascynującą podróż po bogatym świecie monet, moich ulubionych monet Zygmunta III i nie tylko (!) :) Mam nadzieję, że Was nie zawiodę i coraz częściej będę Wam przekazywał w przystępny dla każdego nawet laika sposób moją wiedzę numizmatyczną ;) a zbierając monety od lat już pewną wiedzę mam :)
Dzięki za ten rok /Wojciech Opioła
 

Komentarze

Popularne posty